پوریا دادو وبلاگ اصلى

داستان،ورزش،هنر،علمى،عرفانى،چیستان،معما،مطالب طنز همه و همه در این وبلاگ

پوریا دادو وبلاگ اصلى

داستان،ورزش،هنر،علمى،عرفانى،چیستان،معما،مطالب طنز همه و همه در این وبلاگ

با سلام خدمت تمام کاربران عزیز من پوریا دادو دانش اموز پایه هشتم هستم تصمیم گرفتم یک وبلاگى بسازم که توجه شمارا جلب کند ودر این امر تمام تلاشم را مى کنم واز شما ممنونم که مرا حمایت میکنید در این وبلاگ مطالب طنز داستان هاى زیبا،ورزش،هنر،چیستان و معما،مطالب عرفانى،علمى و......گذاشته میشود وساخت این وبلاگ را توسط استادم (جناب اقاى مزینى)یاد گرفتم و از ایشان بسیار متشکرم امیدوارم شما از مطالب ما رضایت داشته باشید خوشحال میشوم که نظر بدید
موفق باشید
(پوریا دادو)

داستان کوتاه

چهارشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۲۱ ب.ظ

🚕🚕🚕🚕🚕🚕🚕🚕🚕🚕


📚امروز اتفاقی بعد از مدتها سوار اتوبوس BRT شدم. شلوغ بود. چند ایستگاه که گذشت خلوت شد ماشین  و تعداد صندلی های خالی زیاد شد.


 تو یکی از ایستگاها دو نفر از مامورای عزیز شهرداری اومدن بالا. با کمال تعجب نشستن روی زمین و روی صندلی ها ننشستن. وقتی ازشون سوال کردم چرا رو صندلی نمی شینید، گفتن لباسامون کثیفه درست نیست. 


تو کل مسیر من و بقیه مسافرا اصرار می کردیم که بشینن روی صندلی اما قبول نمی کردن. 


اونجا بود که فهمیدم شعور و شخصیت هیچ ربطی به شغل و جایگاه توی اجتماع نداره.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۸
پوریا دادو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی